Hop til hovedindholdet

Alugod Spejderne

Grupperådsmøde


Dato og tid

Mandag d. 25. februar 2019 kl. 19:00 til 20:30

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 25. februar 2019 kl. 19:00

Sted

Alugod Spejderhytte, Ryetvej 17, 3500 Værløse Alugod Spejderhytte
Ryetvej 17
3500 Værløse

Grupperådsmøde


Beskrivelse af arrangementet

Alugod vil gerne invitere alle forældre og alle medlemmer fyldt 15 år til vores årlige grupperådsmøde (spejdersprog for generalforsamling), efterfulgt af et kig på de aktiviteter, Alugod har planlagt i 2019.

Mandag 25/2 kl 19:00 - 20.30 i spejderhytten Ryetvej 17

Vi skal godkende regnskab og budget, og vi skal vælge medlemmer til bestyrelsen. Heldigvis er økonomien i orden og vi har kandidater til alle poster, så vi håber at kunne bruge mest tid på det interessante, nemlig hvor er Alugod nu, og hvor skal vi hen. Det har vi afsat en time til.

Derefter bruger vi en halv times tid på at fortælle om vores 2019 program. Det er med fokus på de fælles aktiviteter for hele Alugod. Vi kommer også forbi sommerlejrene, men den detaljerede information får I fra jeres ledere. Vi har i år en række nye aktiviteter, som vi gerne vil fortælle om. Det første eksempel er den allerede afholdte saunauge, hvor en del spejdere prøvede en hjemmebygget sauna ved Furesøbad i januar.

Dagsorden for den formelle del herunder. Efter de nye vedtægter for korpset er der stemmeret for medlemmer fyldt 15 år, for forældre til medlemmer under 15, og for bestyrelsen. Det reviderede regnskab og forslag til budget fremsendes senere. Eventuelle forslag der ønskes behandlet, skal være mig i hænde senest 11. februar.

a. valg af dirigent og referent.
b. beretning fra bestyrelsen og ledergruppen
c. fremlæggelse af årsregnskab for det foregående år til godkendelse.
d. behandling af indkomne forslag.
e. væsentlige beslutninger om gruppens fremtid, herunder:
   1. forelæggelse af gruppens udviklingsplan med hovedindsatsområder for indeværende år
    2. beslutninger i øvrigt om gruppens udvikling, spejderarbejde m.v.
    3. vedtagelse af budget for indeværende år, herunder fastsættelse af medlemskontingent

a. valg af dirigent og referent.
b. beretning fra bestyrelsen og ledergruppen
c. fremlæggelse af årsregnskab for det foregående år til godkendelse.
d. behandling af indkomne forslag.
e. væsentlige beslutninger om gruppens fremtid, herunder:
    1. forelæggelse af gruppens udviklingsplan med hovedindsatsområder for indeværende år
    2. beslutninger i øvrigt om gruppens udvikling, spejderarbejde m.v.
    3. vedtagelse af budget for indeværende år, herunder fastsættelse af medlemskontingent

f. fastsættelse af antallet af bestyrelsesmedlemmer
g. valg til bestyrelsen af:
    1. bestyrelsesformand (ikke på valg i år)
    2. kasserer
    3. unge
    4. ledere, herunder mindst en gruppeleder
    5. forældre
    6. suppleanter

h. valg af gruppens to medlemmer af Korpsrådet
i. valg af gruppens fem medlemmer af divisionsrådet
j. valg af revisor og evt. en revisorsuppleant.
l. eventuelt

 

Med spejderhilsen

Jakob Skipper
Formand, Alugod Spejderne
formand@alugod.dk
41 31 79 72

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >